Promocja gospodarcza regionu to m.in. stały monitoring opinii na temat lokalnego potencjału inwestycyjnego, postrzegania oferty przez inwestorów i opiniotwórcze ośrodki analityczne. Dzięki tym informacjom dowiadujemy się jaką pozycję w światowej konkurencji zajmuje nasz region, nasze miasto, a w efekcie, z jakimi cechami kojarzy się miejsce, któremu pragniemy przypisać najlepszy wizerunek.


Bierzemy pośredni i bezpośredni udział w kreowaniu marki „Business in Małopolska”, oto kilka efektów:
•    czwarte miejsce Małopolski wśród 16 polskich województw w zestawieniu „Atrakcyjność inwestycyjna województw i podregionów Polski 2013” Instytutu Badań nad Gospodarką Rynkową,
•    ponadprzeciętna atrakcyjność dla inwestycji gospodarki narodowej (klasa B), według „Atrakcyjność inwestycyjna regionów 2013”, Centrum Analiz Lokalnych i Regionalnych,
•    drugie miejsce wśród regionów Europy Wschodniej ze względu na posiadaną strategię przyciągania inwestycji, „Cities and Regions of the Future 2014/2015” fDi Intelligence, „The Financial Times”,
•    dziesiąte miejsce Małopolski (jako jedyny polski region) w kategorii wszystkich europejskich regionów średniej wielkości ze względu na strategię przyciągania BIZ. „Cities and Regions of the Future 2014/2015” fDi Intelligence, „The Financial Times”,
•    piąte miejsce Małopolski wśród najatrakcyjniejszych dla inwestycji regionów Europy Wschodniej, „Cities and Regions of the Future 2014/2015” fDi Intelligence, „The Financial Times”,
•    dziewiąte miejsce Krakowa wśród najlepszych, światowych lokalizacji inwestycji z branży BPO/SSC oraz pierwsze w Europie w raporcie „2013 Top 100 Outsourcing Destinations Rankings” firmy THOLONS,
•    pierwsze miejsce Krakowa wśród polskich miast ze względu na ilość inwestycji z branży BPO/SSC/IT wg ABSL, PAIIZ, ASPIRE
•    Małopolska, Kraków, Zakopane uznane za najatrakcyjniejsze destynacje turystyczne na świecie i w Europie, badania Synovate, Young & Rubicam, PwC, Condé Nast Traveler, MasterCard,
•    Wiarygodność kredytowa Małopolski „A” (Fitch), Krakowa „A-„ (Standard&Poor’s)
•    Drugie miejsce krakowskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej pod względem liczby firmy i zadeklarowanych nakładów inwestycyjnych, ranking Rzeczpospolitej 2014